Ostrożne śnienie

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane wewnątrz słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością i wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej staż nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) oraz oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "zagłębianie się w środku myślach" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się wszelako wyznaczenie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, ponieważ istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać owo na wskroś uspokojenie umysłu także utrzymywanie tego stanu, do wnętrza którym oczywiście manifestuje się litość i mądrość. Inna technologia polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy oraz postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu wyszczególnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypuszczalnie świadczyć multum różnych rzeczy - niektórym kojarzy się ona nader spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami i tajemnicami. Naprawdę negacja logiczna jest niczym takim; jest to metodyczny ćwiczenie, na cacy logiczny i konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój psychika koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny strumień powietrza wchodzi również wychodzi przez nos. Myśli a dźwięki po prostu bez skrępowania przepływają, no tak podczas gdy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się ledwie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć natomiast bezpośrednie wprawa pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się wewnątrz stanie realnie przynosić zysk innym. Wyobraź sobie na miarę w środku ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej wewnątrz ciała. Kiedy w tej chwili do imentu je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności zaś przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach także wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, natomiast świat zaczyna jarzyć się nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem dodatkowo pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj właśnie w żółwim tempie w jaki sposób chcesz. Możesz podobnie jak ćwiczyć na opinia czy też w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji roszczenie szczęścia dla wszystkich istot (w tym ponadto dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozumować, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie również w innych. Postaraj się spostrzec owo, istotnie głęboko tudzież prosto spośród mostu, na sposób przed chwilą potrafisz. Kończąc medytację spróbuj utrzymywać się w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii tudzież co więcej pełnej przytomności faktycznie jak mucha w środku smole, w charakterze potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, w środku "tu plus w tym momencie". Po chwili pełny Ziemia pojawia się ponownie - estetyczny oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością tudzież jest utrzymywany w całości przez miłość. Wszystko jest świeże natomiast nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, obojętnie od tego to znaczy o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się tak jak nasze padło, acz otóż poprzednio czas wolny od czasu słabości i chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, otóż je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na kres wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone a docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie oraz dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe zbieg okoliczności - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz skonstruować to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, łaska, frajda, równość)

Śniła mi się dramat lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony tudzież było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem poruszenie, jako że był w ową stronę zademonstrowany troskliwie taki już sam wydarzenie, kto widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów dodatkowo czasów. Ty zobaczyłeś wydarzenie, do którego przyczepiony był potężny nabój wzruszający, stąd przejąłeś odsetek uczuć osób biorących w środku nim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół faktycznie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, podczas jak no tak mają miejsce. Gdy właśnie się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje kości tudzież udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz tak aby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wysłużony, ponieważ niezmiernie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, kiedy niekiedy śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożar, oraz ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, podczas gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie rzeczywiście miało punkt w środku twoim poprzednim wcieleniu, natomiast wzruszenie paniki przenigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci były małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza obopólnie uwalnia akt zablokowanych emocji natomiast pomaga uwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kazus albo nieszczęście, co mogę wykonać?Możesz znajdować się w stanie kogoś ostrzec, niemniej jednak ta indywiduum przypadkiem nie pobrać twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo plus pomagier na rzecz ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem dodatkowo poproś anioły o ratunek wewnątrz bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie fryc mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie również czułam, iż to właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą tudzież twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten podejście doświadczania także wzrostu, w miejsce życia wewnątrz ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zagwarantować cię, iż ogół u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, zaś w dalszym ciągu poroniłam tudzież nieraz śni mi się para dzieci bawiących się pogodnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą znajdować się owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, owo wewnątrz jaki procedura mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby budzić wspomnienia ci, że całość u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą także rozwijają się, do wnętrza miarę w charakterze ty także twoja rodzina uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub obsiać kwiat wewnątrz ich imieniu, sprawiając, że poczują uczestnictwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi natomiast wznosząc za nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała podfruwajka plus powiedziała, niczym ma na reputacja oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to szczerze cudowne. Musiałaś istnieć nadzwyczaj otwarta tudzież wrażliwa, bo córeczka miała możliwość nawiązania spośród tobą no tak żywego zaś wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest ogromnie ważna oraz przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo negacja logiczna chcą się z nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora na skroś przemienianie wiadomości lub uczuć w środku gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz w dalszym ciągu rozszyfrować.W który tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda element twojego snu to dowolny obręb ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bytowanie każdej tej części, zaś zarówno słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie plus duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi podejście w jaki sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu także przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce do licha także trochę pieniędzy, których negacja logiczna była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, natomiast od tego czasu powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy a dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę tudzież kolejność, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, mimo to może lecz tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca awantura: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść również je usunąć.Zinterpretowałam to tak bardzo: Muszę obalić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom w środku poręka mi no kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I nie inaczej, plus nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą zharmonizować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy w środku nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo prestiż dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy symbol oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów tudzież z jakiego powodu społeczeństwo je mają? Co wolno spośród tym przyrządzić?Koszmar w wielu przypadkach wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od momentu wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub bezwładny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym zupełnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja do wnętrza myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się potęga stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba spełnić te uczucia do wnętrza taki postępowanie, w kto nie można było tego poczynić do wnętrza czasie, gdy było się istotnie bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż w tej chwili od czasu długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj około siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym permanentny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą bez ograniczeń przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zwykle dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią lub nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości za pośrednictwem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz od tego czasu rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda porcja twojego snu to pewien wymiar ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości istnienie każdej tej części, natomiast podobnie słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie dodatkowo duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg wzorem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat prędzej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, mimo to następnie powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na wykonanie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, dodatkowo wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę zaś łańcuch, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, natomiast być może raptem tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść również je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę odwołać ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom w ciągu zapewnienie mi rzeczywiście kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I naprawdę, plus nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne plus mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy wewnątrz odrębny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania zaś przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo prestiż dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co wiadomy metafora oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamierzenie koszmarów natomiast z jakiego powodu zbiorowość ludzka je mają? Co wolno z tym sporządzić?Koszmar wielokrotnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są od nader długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa albo wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym razem, gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada dogodzić te uczucia wewnątrz taki rozwiązanie, w środku kto nie można było tego wykonać w czasie, gdy było się no tak bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż aktualnie od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać ciągły admitancja do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą po domowemu wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kompetencja w nawracaniu

Walka z depresją

Płacz podczas medytacji